torsdag 14 juni 2007


Det var länge sen jag tog den här bilden (enligt min räkning). Jag vet inte riktigt varför jag gillar den. Den kanske ger mig lugn. Minns att jag sa till min lärare T. nåt i stil med "nu behöver jag inte ta några mer bilder, den här kommer göra mig känd". Förstår såklart att det inte handlar om det. Att bli känd. Jag börjar känna mer och mer att jag vill ta bilder som betyder nåt. Om jag skulle villja ha glamour kanske jag skulle satsat på modefoto istället. Kanske gör det i smyg. Pengarna måste ju in, som nån vis man sa.

1 comments:

Tobias 24 juni 2007 kl. 16:32  

gillar den här bilden. tog en liknande idag faktiskt. kommer kanske på min blogg senare idag. jag gillar din för att den känns lite skev liksom, linjerna går inte som man tänker att dom borde.

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP