måndag 4 juni 2007

En trafikens man




Det var härligt att gå idag. Mot solen och vänner. På vägen träffar jag en man, oerhört passionerad och mysig man. Han ser direkt på mitt glada oskuldsfulla tryne att "här har vi en man som vill snacka av sig lite". Så där stod vi, trafikvärden och jag, och diskuterade väder och kameror och hattar och datten till toner av signalhornen. Gjorde lite ont att lämna honom där. Känns bra att jag fick med honom med mig ändå, på ett annat litet vis. Får gå tillbaka och säga hej nån dag.

4 comments:

Anonym 5 juni 2007 kl. 02:53  

:D .. "så gör väl alla" = väljer sina vänner efter vilka som ser 50's ut? haha.. :D

Anonym 5 juni 2007 kl. 12:00  

Den där killen är lite galen men skön, han brukar ropa uppmuntrande ord efter min Leica.

Unknown 5 juni 2007 kl. 12:49  

haha! vad fin! finfin bild!

Tobias Welander 6 juni 2007 kl. 13:00  

Ja, han högg tag i min uppmärksamhet med orden "jasså, är det där en gammal kamera?"

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP