tisdag 11 september 2007

"Hej hopp halloj Bloggboken.
Igar kom jag till Amsterdam. Prag har aldrig vart trakigare. Nej, men det var okej. Orkade bara inte anstranga mig tillrakligt. Hemlangtan var total och jag valde att fly fältet (efter att ha kollat in bourne ultimatum) mot Amsterdam. Har ar det betydligt harligare. Jag köpte ocksa Chronicles..."

Och det var allt som han sparas innan denna dator fuckade upp hela skiten. SUCK!!!

Langsta inlagget hittils.. Men jag skrev lite om att det var ball att ha dylan som kompis i väskan och allt blev mycket mer romantiskt. Och sen berattade jag om en man jag traffade pa taget mellan Prag och Amsterdam. Maximillian. En 74arig filmskapare som gjort en massa dokumentarer. Han hade en kompis i paris som han hangde massa med pa 50-60talet. Det var Jean Luc Godards syrra. En gang nar dom sag honom pa stan sa hon "Look at him... there he's sittin in a cab with TWO girls! He's an idiot, a discraise to our family". Sen kom A bout de souffle... jo ja tackar ja.


mors!

1 comments:

Anonym 13 september 2007 kl. 09:08  

hahaha, fan vad rätt hon hade, ett riktigt svin den där Godard!

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP