måndag 2 februari 2009

Kodak moments



M. och R., september 08

3 comments:

Malin 15 februari 2009 kl. 01:11  

Haha, men vad fan är det här!? Jag vet iofs, tack vare min och Robins matchande klädsel, att det här är en kväll på Kåren (vi fick schjukt mycket cred för den). Men den stora frågan är ju varför jag är så sprängröd i ansiktet? (nej, jag är inte generad)

Tobias Welander 16 februari 2009 kl. 11:50  

Det här är från nollningen. Jag har tyvärr mer utmanande bilder från den kvällen... Ansiktsfärgen är något rubbad av bildbehandlingen, men det får vi stå ut med.

Malin 17 februari 2009 kl. 00:25  

Vad exakt menar du med: "tyvärr har jag mer utmanande bilder från den kvällen..."?
No worries, jag gillar att se ut som en gris.

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP