måndag 18 januari 2010

bad data

Jag har haft en lång tid då jag och min dator inte riktigt gått ihop. Därför har det inte
blivit så mycket redigerande av bilder och således inte så mycket bilder att lägga
upp på bloggen.

MEN: om en vecka börjar jag praktisera på Sundsvalls Tidning. Då lovar jag att blir
ändring på aktiviteten. För att göra vissa av mina klasskompisar glada kommer jag
göra om bloggen lite till en praktikblogg. Så kan ni följa mig under min tid på
tidningen.



Två andra som ska göra praktik snart.
Skämt & Sido

1 comments:

mantha 27 januari 2010 kl. 18:21  

han på högra sidan har jag jobbat med :)))

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP