fredag 29 januari 2010

Första veckan.

En gjord, typ 18 kvar tror jag. En riktigt bra start på praktiken. Jag känner mig
mycket välkommen och tror jag kommer trivas bra här på fotoavdelningen.

Än så länge har det varit en del porträtt, lite snabba kommungrejer och lite enkäter.
Jävla drömjobb det här är alltså. Tänk att man åker ut på ett porträtt, sitter och
snackar skit och dricker kaffe ett tag, tar lite grymma bilder och åker hem – värt.

Här kommer lite bilder från gårdagen. Snö var väl temat för dagen även i går.




Jag och reporter Peter Jonsson var ute och snackade väglag med lastbilschaufförer.



Ulf Lundgren.


Sen när vi kom hem slängde dom ner massa snö från taket.

4 comments:

carolina 29 januari 2010 kl. 19:29  

Nice! Hade tokern bara en munkis på sig? Och fint snöras.

Ida Gustafsson 29 januari 2010 kl. 20:17  

Jag kommenterar din blogg högt för mig själv. "Åååh", sa jag (med emfas) vid åsynen av snöraset varpå Katarina frågar: Pratar du alltid såhär mycket när du surfar?

Unknown 29 januari 2010 kl. 21:28  

Varför står det Malte Månsson på Ulf Lundgrens mössa? På min stod det Eric...

Tobias Welander 30 januari 2010 kl. 10:33  

Carro: ja, han var en hårding.

Ida: drömsurfarn, klart man måste prata när man webbar.

Eric: Malte Månsson är åkeriet. Alltså förmodligen är det just Malte som startade åkeriet en gång i tiden, och nu har det växt och blivit ett större företag än innan. Ulf är således anställd vid åkeriet. Capice?

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP