måndag 25 januari 2010

ST – dag ett

Nu sitter jag här på redaktionen. "FOTOAVD". Här ska jag verka under våren, jobba.

Just i dag har det inte hänt så mycket, av förklarliga skäl. Jag har hälsat på 20 pers
och kommer ihåg namnet på ett par stycken. Jag har även hunnit dricka kaffe,
snackat sommarjobb, bildspel, lovat undervisning i final cut...

Nu väntar jag bara på nöjeschefen Janne Hallman som ska hänga med ut och göra
enkät. Det krävs två, bejbi.

Efter bara tre timmar på min nya arbetsplats måste jag säga att det känns fint.
Trevlig och gemytlig stämning. Det blir nog jävligt bra det här ska ni se.

Och nu det viktigaste: bilder kommer så klart upp när jag börjar komma ut på jobb.

0 comments:

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP