fredag 5 februari 2010

Bildspelspepp

Håkan Humla aka Kungen är en toppenfotograf här på redaktionen. Och han var för
några veckor sedan på en bildspelskurs i Kalmar som leddes av bland andra Lars
Dareberg. Detta resulterade i att han nu är väldigt peppad på bildspel, och vem är
inte det liksom. Jag hade bara haft praktik i 10 minuter innan han fråga om inte jag
kunde visa honom lite final cut.

Han har nu dragit igång en liten idé som fotogänget ska jobba med tillsammans.
Jäkligt kul. Det känns som att det finns mycket energi och nyfikenhet här på foto.
Jag ser mycket fram emot den här våren. Det kommer bli grymt.

Nu hade det ju passat med en bild på Håkan, men det har jag inte tagit någon.

Konstigt, med tanke på att han flertalet gånger lagt till "Nu hamnar man väl på
bloggen" efter att han sagt något lustigt. Note to self: bild på Humla


Slänger istället in en bild från i går när några bussar fastnat i backen

3 comments:

carro 5 februari 2010 kl. 19:30  

Schysst blick du får av farbror blå!

Tobias Welander 5 februari 2010 kl. 19:43  

ja, jag tackade och gick.

malin 7 februari 2010 kl. 22:51  

indeed shysst blick! Han ser ut som en riktig hero, grr!

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP