tisdag 23 februari 2010

lol?

Alltså, jag vet att folk säkert hatar när man skriver om att man har många besökare och att folk borde

kommentera och sånt. MEN i går så slängde jag in en länk till min blogg i ett socialt medium och 
besökarantalet ökade från typ 30 stycken på en dag till 130 stycken. Det är rekord med råge kan jag be att 
få säga. Och även om det förmodligen är typ 10% av dessa som uppskattar det dom ser så betyder det att 
det ju är 13 stycken som gör det. Enkel statistik. Till er 13 och ni andra 117 säger jag tack för 
uppmärksamheten.

Och eftersom detta är en bildblogg slänger jag in en bild också. Det är en bild jag tagit med min telefon 
och med en app som heter hipstamatic, tror jag. Kul är det när mobilbilder kan bli bra. Eller roliga. 


Min snygga vän Jenny P.

2 comments:

johan 23 februari 2010 kl. 22:24  

Det låter ju alla tiders, kommentaren ovan alltså!

Tobias Welander 23 februari 2010 kl. 23:59  

han verkar ha en jävla koll. It's a keeper!

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP