måndag 22 februari 2010

Snabba steg

Idag kom ett jobb jag gjorde för några veckor sedan på Erik Karlsson som går första
året journalistik är på Mittuniversitetet. Han är också elitidrottare och det var väl det
artikeln handlade om, att plugga och samtidigt träna jävligt hårt.

Vi träffade Erik på skolan där han fick sitta och babbla "i miljö". Sen på eftermiddagen
åkte jag och hängde en timme medan han och Stefan Tärnhuvud tränade i
Nordichallen.

Hur som helst blev jag jävligt nöjd med bilderna så det är kul att äntligen få publicera
här. Det trista var att jag tydligen hade gjort dragarbilden aningens för liten vilket blev
lite halvkass i tidningen. Desto bättre att slänga upp dom här:








3 comments:

j.croona 23 februari 2010 kl. 23:31  

Sköna pics! Gick dem i svartvitt i tidningen?

j.croona 23 februari 2010 kl. 23:31  
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tobias Welander 24 februari 2010 kl. 00:00  

Ja de gick i svartvitt. Dock inte den översta, den gick inte alls. Det var lite bilder från skolan också, men dom var inte så roliga.

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP