tisdag 21 februari 2012

Outside recreation centre



Jag hänger runt kring Hellasgården vid ... Nackareservatet (tror jag). Och ja, jag har alltså formellt sett börjat skolan igen. Den här och nästa vecka är som en uppvärmning inför det stora examensprojektet.

Jag går runt på isen, i skogen, bland husen. I går åkte jag skridskor och jag bastar och bastar. Man kunde ju kommit på värre projekt förstås. Men det är bra träning för psyket, inte bara att ta kontakt med folk utan att också få dessa människor att ställa upp på bild. Och att sen se normala ut. Hua hua. Bra uppvärmning med andra ord. Och kul.

Plus att jag i framtiden bara ska göra projekt där det finns bastu och isvak. Så fint så man blir tårögd.

1 comments:

Gösta Tingström 21 februari 2012 kl. 23:15  

Enastående bilder. Jag är också en bastugalning. Vill du komma och fota mitt batugäng på måndagar. Och vi skulle ju ses...
Gudfar

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP