onsdag 1 augusti 2012

Lång tid, inget ses



Arlanda, juli 2012

Det var länge sedan jag la upp nåt här och det beror på att min dator har varit paj. Nu är jag igång igen och jag ska försöka blogga lite mer frekvent. Härnäst väntar lite semesterbilder från Spanien där jag var med familjen förra veckan.

I övrigt jobbar jag vidare på Uppsala Nya Tidning ett tag till. I höst blir det förhoppningsvis Sthlm men jag har inget jobb ännu och jag är väldigt nyfiken på vad som ska hända. Har ni några jobbtips? Jag kan  plåta, redigera, snacka, jobba med media(!), fixa cancergalor, leda grupper...

1 comments:

Jonas 8 augusti 2012 kl. 20:11  

Ser jag fram emot

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP