lördag 8 september 2007

Eftersom jag sitter vid en tjeckisk dator sa lzckades jag radera ett inlägg istället för att ändra det. Rubriken var felstavad:

"Faux mariage
Kom till Grenoble igar. Träffade Bastien och drack lite vin i hans 'studio'. Väldans trevlig kille. Och idag har han visat mig runt staden, en mycket vacker stad. Den är omringad av berg och det är mycket fina gamla hus. Sen pa kvällen sa var vi med om en sorts art-performance. Det var ett falskt bröllop som nagra konststudenter hade arrangerat. Jävligt roligt var det iallafall. Vi gick genom hela stan i ett tag (train), fran galleriet till kyrkan och vid kyrkan var det en liten cermoni och mycket champagne. Sen var det fest i galleriet med ännu mera vin.Grenoble är alltsa: so far so good.Imorrn ska jag ga upp i bergen och se staden fran ovan. Det känns som om jag är skyldig den det.Au revoir..."
5/9

0 comments:

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP