lördag 8 september 2007

Sa har det hänt. Min kropp har svikit mig. Inatväxande acne har spridit sig som en löpeld och 4 stora praktexemplar har bildat likt en bergskedja över min annars ganska osarjade nuna.
Gissar att det kommer eskalera ytterligare da jag har vart pa resande fot i 27 timmar idag/igar och inte duschat eller bytt kläder pa ett bra tag. Gissar att det hör till.

Ikväll är det fotboll. Sjukt viktigt. Fan bara att man är i Prag. Kan bli svart att hitta nanstans där den visas. Har för tillfället ingenstans att bo heller men det är inte det stora problemet.

Missade tusen tag inatt och suckade högt manga manga ggr. Men jag lyckades ända sicksacka mig fram genom det sjukt trakiga tyska landskapet. och ta mig fran Grenoble till Prag ganska snabbt, vilket gör mig stark da det kanns som jag övervunnit tagsystemet. Enligt nan javla receptionist skulle det ta mig 28 timmar för natttaget fran Frankfurt var fullbokat (gjorde inte sa mycket da mina erfarenheter med frankfurt inte är dom bästa). Men även fast jag missade alla tag jag försökte ta sa tog det "bara" 27 timmar som sagt.
Grattis mig. You loose, sunkiga receptionisten i Zurich.

2 comments:

Sandor.B 10 september 2007 kl. 23:04  

är tyska landskapet tråkigt? Dom har ju fan startat två världskrig och en nationalromantisk mytologi pga av det där landskapet, jag trodde det skulle vara något utöver det vanliga.

Tobias Welander 11 september 2007 kl. 14:08  

Det ser ut som nar man kollar ut fran taget nar man passerar lite fält utanför Eslöv en mulen dag i oktober. Fast konstant.

Sen ar det väl upp till betraktaren att döma. Jag har gjort min dom.

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP