torsdag 25 mars 2010

Veckans medarbetare

I brist på bra bilder från jobb så hänger jag ut några kollegor istället. Jerker unt Mårten.



Jerker till vänster. Det är inte var dag man är ute på jobb med grabben då han är på
multimedia-avdelningen här på tidningen. En klippa.

Mårten till höger. Det är aldrig jag är ute på jobb med Mårten då han också är en
fotograf. Så jag får passa på att tracka honom medan vi är inne på fotoavdelningen.
Här stod jag med mitt nya 50mm:1,4 tills han började röra på sig.

2 comments:

Mathias 27 mars 2010 kl. 16:40  

Det måste vara han som spelar "Crazy Eyes" i "Mr Deeds".

Mathias 27 mars 2010 kl. 16:44  

Han till höger alltså.

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP