torsdag 24 november 2011

The Notebook

Till att börja med vill jag kommentera titeln. Ja, jag vet att det är en romantisk bok och en romcom-film med Ryan Gosling i huvudrollen. Boken har jag inte läst, men filmen har jag sett och den är fantastiskt. Och ja, jag grät!

Nu är det så att jag är i Singapore och här händer grejer. Det har regnat och det har varit skitvarmt. Vi har ätit fantastisk mat och jag har ätit mindre fantastisk carrot cake.

I dag var vi i en nationalpark och skulle gå på "tree top walk". Det visade sig att man var tvungen att gå dryga milen för att göra detta så vi har promenerat i mer än tre timmar i dag. I kuperad terräng. Det var riktigt tungt!

Jag tänkte jag skulle försöka berätta lite om resan, "reseblogga", så att framförallt familjen kan hålla koll på mig.


En va många regnskurar.


China town där vi var i går.


Massa skolungar som paddlade kajak.


Robin i nationalparken.


RIKTIGT hög "tree top walk" och den gungade och hade sig. Fy fan va jobbigt det var.

Tack och bock, imorgon är det barbecue!

4 comments:

Lars D 24 november 2011 kl. 17:12  

Underbart!
Ha det så roligt. Stannar ni i Singapore hela tiden?
/LarsD

Lars D 24 november 2011 kl. 17:12  

Oj förlåt. Hälsa Robin så mycket.
/LarsD

Johan 25 november 2011 kl. 07:25  

Haha, LOL att de har ett China town. Asiater som asiater liksom.

Tobias Welander 25 november 2011 kl. 10:38  

Tjena Lasse!
Vi stannar i Singapore tills på tisdag (förutom Mathias som stannar hur länge som helst), Robin drar hem med Tove medan jag åker vidare till Melbourne i tre veckor.
Surfs up, dude!

About

Mitt foto
Göteborg, Stockholm, Sweden
Fotograf Göteborg cargocollective.com/tobiaswelander/

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP